عبدالواحد سعیدی‌زاده گفت: همچنان اطلاع و خبری از نتیجه تطبیق آزمایش مغز استخوان با جسد احتمالی فرزندم اعلام نشده است.


عبدالواحد سعیدی‌زاده، پدر قاری مهاجر الی‌الله محمدسعید سعیدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: از زمان اعلام انجام آزمایش و تطبیق جسد با آن هنوز خبری از تهران به ما داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه همچنان خبری به ما داده نشده است و ما هنوز منتظر هستیم، عنوان کرد: آرزو داریم از بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم؛ انتظار کشیدن این‌گونه خیلی سخت است.

پیش از این پدر مرحوم سعیدی‌زاده در گفت‌وگو باایکنای خوزستان، اظهار کرد بود که پاسخ آزمایش DNA انجام شده در عربستان از پیکر منتسب به فرزندش مثبت بوده اما هویت این پیکر با حاج سعید در کشور تائید نشد تا در پی آن به استان خوزستان منتقل شود.

سعیدی‌زاده بیان کرد: در حال حاضر برای شناسایی هویت این پیکر و تطبیق با حاج سعید از مغز استخوان این پیکر آزمایش گرفته شده است تا مشخص شود مربوط به حاج سعید است یا خیر؟ همچنین اعلام شده که جواب آزمایش تا چند روز دیگر اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، پس از کسب رتبه نخست اول مسابقات کشوری تواشیح گروه تواشیح باقرالعلوم آبادان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در حج تمتع 94 حضور یافتند؛ اعضای این گروه را در این سفر معنوی محمدعلی ناصری، فؤاد مشعلی، امین باوی، سیدمعین موسوی و محمدسعید سعیدی‌زاده تشکیل می‌دادند که در قالب کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال 94، صبح 8 شهریور وارد مدینه شدند و مقرر بود این گروه تواشیح اجرای برنامه‌های تواشیح‌خوانی و مدیحه‌سرایی خود را با حضور در هتل‌‌ها و کاروان‌های زائران ایرانی پیگیری کنند.