مراسم تشییع پیکر حمیدرضا عباسی، لحظاتی پیش با حضور اساتید، قاریان، علاقه‌مندان، شاگردان و دوستداران این قاری کشورمان، مسئولان استانی و کشوری از مقابل حسینیه پیروان نبوی مشهد به سمت حرم رضوی آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر حمیدرضا عباسی، قاری ممتاز کشورمان، لحظاتی پیش، با حضور علاقه‌مندان و زائران و مجاوران امام رضا(ع) از حسینیه پیروان دین نبوی در خیابان شهید نواب صفوی به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.
در این مراسم مسئولان استانی و کشوری و اساتید، قاریان، حافظان، فعالان قرآنی، شاگردان و دوستداران حمیدرضا عباسی حضور دارند.

مراسم تشییع پیکر حمیدرضا عباسی در مشهد آغاز شد
بر اساس این گزارش، پیکر حمیدرضا عباسی، پس از طواف بارگاه امام رضا(ع) و اقامه نماز در صحن جمهوری حرم رضوی به خاک سپرده خواهد شد.
حمیدرضا عباسی، قاری ممتاز کشورمان، هفته گذشته پس از قضاوت رقابت‌ متسابقان در مسابقات قرآن بسیج سمنان و در مسیر بازگشت به مشهد، دچار سانحه تصادف شده و به کما رفته بود که عصر روز گذشته دارفانی را وداع گفت.
یادآور می‌شود، مسئولان و چهره های قرآنی در داخل و خارج کشور با صدور پیام هایی، مراتب تسلیت خود را نسبت به این ضایعه دردناک اعلام کردند.