مدیر روابط عمومی بیمارستان طالقانی مشهد با اشاره به ثبات در وضعیت عمومی حمیدرضا عباسی، قاری بین‌المللی کشورمان، گفت: سطح هوشیاری این بیمار عصر روز گذشته از شش به سه کاهش یافت که با تلاش تیم پزشکی و پرستاری دوباره بیمار به وضعیت قبلی بازگشت.


فاطمه علیّون، مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی طالقانی مشهد در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنااز خراسان رضوی، در خصوص آخرین وضعیت حمیدرضا عباسی، قاری بین‌المللی کشورمان با بیان اینکه هنوز تغییری در وضعیت حاصل نشده است، گفت: این بیمار همچنان ممنوع الملاقات است.

وی ادامه داد: ممنوع الملاقات بودن این بیمار به معنای عدم حضور در بیمارستان نیست بلکه علاقه‌مندان و دوستداران وی می‌توانند از تلویزیون مستقر در بیرون بخش آی سی یو از آخرین وضعیت بیمار مطلع شوند.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی طالقانی مشهد اظهار کرد: با توجه به افزایش تب حمیدرضا عباسی طی دو روز گذشته، خوشبختانه به دلیل ممنوع‌الملاقات بودن، فعلا تب کنترل شده و بیمار در شرایط ثبات به سر می‌برد.

وی در ادامه از افت هوشیاری شدید حمیدرضا عباسی در روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: سطح هوشیاری یا همان GCS این بیمار عصر روز گذشته از شش به سه کاهش یافت که با تلاش تیم پزشکی و پرستاری دوباره بیمار به وضعیت قبلی بازگشت.

علیّون ادامه داد: به دلیل ایمنی پایین بدن حمیدرضا عباسی و ملاقات حضوری با وی طی روزهای ابتدایی بستری شدن تب بیمار بسیار بالا رفته بود؛ این امر به دلیل ورود آلودگی حتی جزئی به بدن و جراحات وی بوده است.

وی ادامه داد: همه روزه متخصصان پزشکی در رشته‌های مغز و اعصاب، جراحی، ارتوپد، داخلی و ... بر بالین وی حضور یافته و وی را ویزیت می‌کنند تا آخرین وضعیت وی بررسی شود.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی طالقانی مشهد از مردم و قرآنیان تقاضا کرد برای شفای کامل همه بیماران به ویژه حمیدرضا عباسی، قاری بین‌المللی کشورمان دعا کنند.